با امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تبریز و معاون استاندار کربلا، مناسبات و تعامل طرفین در حوزه های مختلف عمرانی، شهرسازی فرهنگی و اجتماعی توسعه می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به موجب این تفاهم نامه که به امضای صادق نجفی شهردار تبریز و جاسم فتلاوی معاون اول استاندار کربلا رسید، مقرر شد طرفین با در نظر داشتن اشتراکات گسترده فرهگی و اعتقادی عقد قراداد خواهرخواندگی بین دو شهر تبریز و کربلا را در اولویت همکاری قرار دهند.

بر اساس این یادداشت تفاهم دوستی و همکاری مشترک، بهره گیری از تجربیات عمرانی و شهرسازی، ارتقای خدمات شهری، توسعه فضای سبز پایدار، مسائل زیست محیطی و حوزه های تاریخی و گردشگری از دیگر موارد مورد تاکید همکاری بین شهردار تبریز و معاون استاندار کربلا بوده است.

همچنین مقرر شد دو طرف در راستای گسترش، توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگ، از قبیل برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در شهرهای طرفین و برگزاری هفته های فرهنگی به صورت ادواری و سایر زمیه ها تلاش و همکاری کنند.

گفتنی است باتوجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی در سال 2018 و وجود مراودات گسترده فی ما بین تبریز و کربلا این یادداشت تفاهم گامی دیگر از سوی مدیریت شهری تبریز در راستای انتخاب این شهر به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی می باشد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.