در آخرین روز از دهه مبارک فجر بخش مراقبت های ویژه، کلینیک تخصصی و فیزیوتراپی بیمارستان امام علی (ع) شهر سرابله شهرستان چرداول به بهره برداری رسید.

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه، کلینیک تخصصی و فیزیوتراپی بیمارستان امام علی سرابلهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  رئیس بیمارستان امام علی (ع) سرابله گفت: برای راه اندازی بخش های icuو ccu این مرکز درمانی با شش تخت بستری بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

دکتر فاطمه کریمی با بیان اینکه بخش مراقبت های ویژه شامل چهار تخت icu و 2 تخت ccu است گفت  : اعتبار این بخش ها با مساعدت ویژه وزارت بهداشت و درمان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تامین شده است.

وی افزود: کلینیک تخصصی این بیمارستان نیز با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار دایر شده و 13 متخصص رشته های جراحی عمومی، روان پزشک، اطفال، داخلی، گوش و حلق و بینی، زنان و قلب در این کلینیک به بیماران خدمت رسانی می کنند.

دکتر کریمی در خصوص راه اندازی مرکز فیزیوتراپی گفت : این بخش نیز با 500 میلیون ریال اعتبارو خرید تجهیزات پزشکی به تعداد هشت تخت آماده ارائه خدمات شده و با تعرفه دولتی آماده خدمت رسانی به بیماران است.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.