«شاه‌ماهی» در مرحله بازنویسی به سر می‌برد و بعد از پایان یافتن تمام کارهای «یک روز معمولی» ساخت آن را آغاز می‌کنیم.

نادر مقدس تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص آخرین وضعیت فیلم «یک روز معمولی» گفت: به خاطر شلوغی جشنواره فیلم فجر این  فیلم را در مرحله ساخت موسیقی نگه داشتیم؛ اما در همین هفته با بهنود یخچالی کار را آغاز می‌کنیم و بخش صدا را نیز قرار است رامین ابوالصدق انجام دهد.

وی در مورد اکران «یک روز معمولی» بیان کرد: این فیلم را در بخش هنر و تجربه اکران می‌کنیم؛ اما هنوز زمان مشخص برای آن در نظر گرفته نشده است.

مقدس همچنین درباره آخرین وضعیت «شاه‌ماهی» عنوان کرد: فیلمنامه «شاه‌ماهی» در مرحله بازنویسی به سر می‌برد  و احتمالا به طور جدی بعد از به پایان رسیدن کارهای فنی «یک روز معمولی»، کار پیش تولید و تولید آن را آغاز خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در قصه «یک روز معمولی» آمده: گروهی از هنرجویان یک مرکز نمایشی برای تولید فیلمی کوتاه طی سفری یک روزه به جنگل‌های شمال سفر می‌کنند و در آن‌جا اتفاقاتی برای این گروه می‌افتد و...

شایان ذکر است؛ بازیگران این فیلم از چهره‌های سرشناس سینمایی نیستند اما از نابازیگر نیز استفاده نشده است. بلکه بازیگران فیلم از مرکز هنرهای نمایشی که مدتی را به آموزش و تربیت دوره‌های بازیگری پرداخته‌اند، انتخاب و از آن‌ها بازی گرفته شده است.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار