رئیس دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و اداره فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ امین‌رضا کمالیان افزود : در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای بهره‌مندی مستمر و نهادمند از خرد جمعی و از آنجا که ارتباط و همکاری بین موسسات علمی، آموزشی و پژوهشی می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی و هدف‌ها و برنامه‌های مشترک یاری رساند این تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

وی ادامه داد: هدف از این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های مشترک آموزشی، تحقیقاتی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و ادارهکل به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فناوری موجود، داده‌ها، اطلاعات و نیروی انسانی و منابع مالی است.

کمالیان تصریح کرد: نیازسنجی، امکان سنجی، برنامه‌ریزی و آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی برای دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه در حوزه‌های مختلف مهارت و فناوری برای آمادگی ورود به عرصه کسب و کار و ارتقای تولید ملی و حمایت از ایده‌های نو و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مرتبط بندهایی از این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.