مدیرکل پست پست سیستان و بلوچستان گفت: پست سیستان و بلوچستان در آستانه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده ارایه حدمات پست هوشمند و هدفمند به نامزدهای این دوره انتخابات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛غلامحسین غلامیان افزود: اداره‌کل پست سیستان و بلوچستان در راستای تعهد به رسالت پیام رسانی این امکانات را فراهم آورده تا به منظور اطلاع رسانی بهینه به هم استانی‌ها و هرچه بهتر برگزار کردن این میثاق ملی، خدمات ویژه‌ای را به کاندیداهای این دوره از انتخابات ارایه کند.
وی ادامه داد: از جمله وظایفی که شرکت پست دارد امر تبلیغات و تبلیغات در انتخابات است که از این رو خدمات ویژه انتخابات را در پنج بخش؛ سرویس پست مستقیم، سرویس پیامک، کارت پستال تمبر اختصاصی و سرویس پست صوتی با شعار (اعتماد به پست: انتخاب برتراست) ارائه می‌کند و امیدوار است بتواند در انتخابات پیش رو خدمت‌رسانی مفیدی انجام دهد.
غلامیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پست روزانه بیش از 3 میلیون مواجهه حضوری با مردم را دارد، می‌تواند در امر معرفی نامزدها و حضور مردم در انتخابات نقش موثری را ایفا کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار