عضو کمیسیون صنایع گفت: برای خروج از رکود ضرورت دارد توجه ویژه‌ای به سهم تولید در قانون هدفمندی یارانه‌ها شود.

"محمد بیاتیان" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم ارائه لایحه دودوازدهم برای تصویب بودجه 95 گفت: ضرورت دارد که دولت دودوازدهم را به مجلس ارائه دهد تا پس از برگزاری انتخابات، مجلس شورای اسلامی بررسی بودجه سال آینده را آغاز کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره جبران کسری بودجه ۹۴ در بخش‌های عمرانی با استفاده از بودجه ۹۵ اظهار داشت: با توجه به اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام از جمله الویت‌های دولت است باید امکان استفاده از این منابع برای تکمیل پروژه‌های عمرانی وجود داشته باشد.

بیاتیان با تاکید بر لزوم به کارگیری سیاست اقتصاد مقاومتی گفت: اگر اقتصاد کشورمان منطبق بر سیاست اقتصاد مقاومتی باشد تا ۶ ماه آینده می‌توانیم به رونق اقتصادی برسیم البته پیش از هر تغییر در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، روند قانون هدفمندسازی یارانه‌ها باید به مسیر اصلی خود بازگردد.

نماینده بیجار با تاکید بر اینکه باید سهم تولید، صنعت و معدن در قانون هدفمندی یارانه‌ها به درستی لحاظ شود خاطرنشان کرد: با توجه به رکود یا تعطیلی بیش از 70 درصد واحدهای صنعتی کشور، باید اعتبارات ویژه‌ای به بخش مذکور تعلق گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار