نماینده مردم بیجار گفت: ما توان موشکی خود را ارتقاء خواهیم داد، حتی موزاییکی که نام اسرائیل غاصب بر روی آن باشد، از تیررس ما در امان نخواهد ماند.

توان موشکی خود را ارتقاء خواهیم دادبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور، با اشاره به نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ما موظف هستیم که توان دفاعی خود را در مقابل دشمنان توانایی بخشیم. خوشبختانه امروز همه آحاد ملت ایران، دولت، مجلس و ارکان نظام پشت سر رهبری، معتقد به توسعه توان موشکی خود بوده و زمزمه ‌های افراد ناآگاه و یا مغرض کوچکترین خدشه‌ای بر این وحدت به وجود نخواهد آورد.

بیاتیان ادامه داد: ما توان موشکی خود را ارتقاء خواهیم داد و هم موزاییکی که نام اسرائیل غاصب بر روی آن باشد، از تیررس ما در امان نخواهد ماند.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی نه در لوزان، ژنو و نیویورک و نه در هیچ‌جای دیگر نیست، بلکه کلید مشکلات در داخل است که همدلی و وحدت را می‌طلبد.

نماینده مردم بیجار با بیان اینکه همه ما موظف هستیم تا دولت را کمک کنیم، تصریح کرد: امروز در بحبوحه مشکلات اقتصادی دعواهای حیدری و نعمتی هیچ دردی را دوا نمی‌کند، بلکه باید روحیه و رفتار انقلابی داشته باشیم و برای شکوفایی اقتصاد کشور و رونق تولید ملی تلاش کنیم.

بیاتیان گفت: از وزیر نفت و شرکت گاز بابت گازرسانی به حدود 70 روستای این شهرستان در دوران نمایندگی اینجانب تشکر دارم و امیدوارم سایر روستاهای شهرستان به دلیل سردسیر بودن در کوتاه ترین مدت زمان از این نعمت برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات به استناد بند 1 ماده 27 ردصلاحیت شده‌ام، یعنی عدم التزام به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی.

نماینده مردم بیجار گفت: در سن 10 سالگی در سال 63 پدرم به کسوت شهادت نائل آمد، از زمانی که وارد فعالیت اجتماعی و سیاسی شدم، همواره تریبون و جایگاهی که در آن سخن گفتم، جایگاه دفاع از نظام و رهبری بوده است.

بیاتیان افزود: حکم سنگین بود بدون آنکه اجازه دفاع داشته باشم، ولی باز دم نیاوردم و در صحنه حضور پیدا کردم و از کاندیدای دیگری حمایت کردم.

وی افزود: ای کاش شورای نگهبان اجازه دفاع به ما نمایندگان ردصلاحیت شده را می‌داد، ای کاش پرونده ما پرونده شفاف و روشنی بود، مگر می‌توان با اطلاعات بی پایه و اساس کسی را ردصلاحیت کرد؟ کاش شورای نگهبان هیئت نظارت استان کردستان را از افراد بومی همان استان قرار می‌داد، کسانی که ما و پیشینه ما را می‌شناسند. 

نماینده مردم بیجار گفت: پرونده‌ای که به لطف دشمنان دوست نما و گزارشات کذب و بی‌اساس موجب رد صلاحیت بنده شد، بدون پذیرش مستندات.

بیاتیان افزود: امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ما هم معتقدیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ولی اگر گل به خودی نزنیم و اگر خودی‌ها را با این چوب نرانیم و آنها را رد صلاحیت نکنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: توان ، موشکی ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار