دبیر سازمان لیگ تیراندازی گفت: لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان با حضور 50 ورزشکار از 6 تیم در سایت آزادی برگزار شد.

پایان مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان
جعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان تصریح کرد:منطقه دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان در دو بخش تفنگ و تپانچه بهم یزبانی تیم مقاومت برگزار شد .

وی ادامه داد: رقابت‌های این هفته با حضور 50 ورزشکار از 6 تیم در سالن 80 فقط مجموعه ورزشی آزادی انجام شد که تا پایان هفته سیزدهم ده تیم نزاجا در بخش تفنگ و پاس قوامین در بخش تپانچه صدرنشین مسابقات لیگ هستند.

وی گفت: برترین‌های مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان نیز در پایان هر هفته مشخص شدند که به شرح زیر است:

 در منطقه 12 در بخش تفنگ تیم‌های پاس قوامین، پردیسان و نزاجا بر حریفان غلبه کردند که در بخش انفرادی الهه احمدی از تیم نزاجا، مه لقا جام بزرگ از پاس قوامین و نجمه خدمتی از مقاومت اول تا سوم شدند.

 در رشته تپانچه نیز پاس قوامین،‌پردیسان و نزاجا اول تا سوم شدند که در انفرادی گلنوش سبقت الهی از پاس قوامین،  الهام هریجانی از تیم مقاومت و هانیه رستمیان از پاس قوامین در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند که تیم پاس قوامین در بخش تپانچه و تیم خراسان رضوی در تفنگ در این هفته استراحت داشت.

در هفته سیزدهم نیز مسابقات لیگ برتر گزار شد که تیم‌های پردیسان پاس قوامین و نزاجا او تا سوم شدند  و در بخش انفرادی نیز الهه احمدی از نزاجا، مه لقا جام بزرگ از پاس قوامین و مریم طالبی از پاس قوامین در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند که در این هفته تیم مقاومت استراحت دانست.

در تپانچه بانوان نیز تیم‌های  پردیسان، یاس قوامین و نزاجا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند در انفرادی نیز بهناز  غلامی از تیم نزاجا، سارا میرابی ازتیم پردیسان و مریم سلطانی از تیم خراسان رضوی با غلبه بر حریفان اول تا سوم شدند .

وی در پایان گفت: لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان از نظر کیفی و فنی در سطح خوبی برگزار شد ملی‌پوشان و تیراندازی المپیکی نز حضور داشتند علاوه بر این مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه نیز در مسابقات حاضر بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار