خراسان رضوی عنوان قهرمانی رقابت های لیگ باشگاهی بسکتبال با ویلچر بانوان را از آن خود کرد.

به گزارش به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مریم دهستانی، نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با اعلام این خبر گفت: این مسابقات از 28 تا 30 بهمن ماه به میزبانی هیات شهرستان بم و با حضور تیم های اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، بم، یزد و فارس برگزار شد.

وی اعلام کرد: پس از برگزاری مسابقات، خراسان رضوی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد، زنجان نایب قهرمان شد و عنوان سوم به تیم فارس رسید.

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچردر ادامه گفت: تیم های یزد، بم و اصفهان نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را بدست آوردند و مهسا سعادتی نیز به عنوان خانم گل مسابقات معرفی شد.

دهستانی ضمن  ابراز خرسندی از میزبانی و روند برگزاری مسابقات افزود: رقابت ها فرصت خوبی بود تا رشته بسکتبال با ویلچر در بخش بانوان پویایی خود را حفظ کند و تلاش کردیم استعدادهای برتر به خصوص در بخش جوانان را رصد کنیم تا از آنها در رویدادهای پیش رو به خصوص مسابقات آسیایی، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بانوان در رشته بسکتبال با ویلچر رشد خوبی داشته اند و شاهد شکوفایی ورزشکاران جوان زیر 25 سال بودیم. در تلاشیم تا در آینده در کنار تیم بزرگسالان، تیم ملی جوانان را نیز تشکیل دهیم و در مجموع باید گفت تغییرات بزرگی پیش روی تیم ملی خواهد بود.

دهستانی در پایان گفت: با توجه به تغییر میزبان، هیات بم فرصت بسیار کمی برای آماده سازی مسابقات داشت اما با اینحال رقابت ها بسیار خوب و با شرایط میزبانی عالی برگزار شد و از آقای معظمی و خانم شیرازی، مسئولین هیات بم، قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.