رئیس کمیته علمی و اجرایی جایزه مدیریت ملی فناوری و نوآوری گفت: ارزیابی و رتبه بندی بیش از 600 شرکت دانش‌بنیان امکان پذیر است.

مهدی محمدی رئیس کمیته علمی و اجرایی جایزه مدیریت ملی فناوری و نوآوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیانی که برای دریافت تسهیلات به صندوق نوآوری و شکوفایی مراجعه می‌کنند، مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار می گیرند.
 
وی ادامه داد: امکان ارزیابی و رتبه بندی بیش از 600 شرکت دانش‌بنیان امکان پذیر است.

محمدی بیان کرد: این ارزیابی و رتبه بندی درقالب جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری است و هدف اصلی آن توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان برای رشد و پایداری بیشتر است ولی علاوه بر این شرکت‌ ها برای دریافت تسهیلات از صندوق می‌توانند از این امتیاز بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: تاکنون 600 شرکت دانش‌بنیان در صندوق منتظر دریافت تسهیلات هستند که ما برای این تعداد فراخوانی اعلام می‌کنیم.
 
محمدی بیان کرد: مکانیزم ارزیابی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری انجمن مدیریت فناوری و نوآوری انجام می‌شود.

وی با اشاره به معیار ارزیابی شرکت‌ها تصریح کرد: معیارهای ارزیابی، توانمندی‌های مدیریتی شرکت‌های دانش‌بنیان را در طراحی و توسعه محصولات جدید و تجاری سازی آن‌ها و همچنین خروجی و نتایج نوآورانه آن‌ها و میزان دستاوردهای بازاری، مالی و اجتماعی آن‌ها می‌سنجد و مجموعه‌ای از راهکارها و پیشنهادات برای توانمندسازی این شرکت‌ها ارائه می‌دهد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.