شیراز؛

وقتی مدیرگروه در تلگرام مشاوره می دهد

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که تحت عنوان مشاوره خانواده در تلگرام اقدام به تهدید و اخاذی از زنان می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: در این پرونده که شاکی آن دختری جوان است با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس اعلام می دارد که چندی پیش در یکی از گروه های تلگرام که مدیر آن خود را مشاور خانواده معرفی کرد عضو شدم و پس از مدتی به علت مشکلات خانوادگی تصمیم گرفتم برای حل این مشکلات آن را با مدیر گروه مشاوره خانواده مطرح کنم.  
وی افزود: این فرد به اصطلاح مشاور! پس از اطلاع از مشکلات خانوادگی این دختر ساده لوح شروع به ارائه مشاوره های خودساخته و غلط می كند و در همین حین ارتباطات خود را با وی صمیمی و اعتماد او را جلب می کند.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: متهم پس از مدتی به بهانه های مختلف از این دختر جوان درخواست ارسال عکس و تصویرهای شخصی خود را می کند که این دختر نیز با ارسال عکس های خود زمینه را برای سوء استفاده، تهدید و اخاذی فراهم می كند.
 حسینی گفت: پس از بررسی های فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.
وی در مورد اعتماد بی مورد به افراد ناشناس در شبکه های اجتماعی هشدار داد و گفت: گمنامی کاربران در این فضا زمینه را برای برخی افراد سودجو فراهم می كند که کاربران شبکه های اجتماعی در صورت مشاهده چنین رفتارهایی می توانند به سایت cyberpolice.ir مراجعه و آن را گزارش كنند تا موضوع به منظور شناسایی این افراد در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گیرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار