فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمادگی كامل پلیس استان برای تأمین امنیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه، گفت: بیش از 13 هزار نیرو در این راستا انجام وظیفه خواهند كرد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی در این زمینه بیان كرد: راهبرد نیروی انتظامی در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات استفاده  از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ها با همکار و همراهی دیگر مسئولین استان برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در کمال  امنیت و آرامش می باشد.                                                                                                                                                
وی ادامه داد: در این خصوص و از یك ماه پیش قرارگاه امام علی (ع) در راستای تأمین امنیت انتخابات در فرماندهی انتظامی استان تشكیل شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: جلسات این قرارگاه به صورت هفتگی و با شركت اعضای درون سازمانی و برون سازمانی تشكیل و ضمن اخذ تهدیدات و آسیب های انتخابات، تمهیدات و پیش بینی های لازم در این خصوص اتخاذ می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در انتخابات اسفند ماه بیش از 13 هزار نیرو با همكاری سپاه انقلاب اسلامی استان در راستای تأمین نظم و امنیت انتخابات تلاش می كنند.
گودرزی با تأكید بر اینكه وظیفه پلیس در انتخابات فقط تأمین نظم و امنیت است، افزود: بر اساس قانون، نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی حق دخالت در امر انتخابات را ندارند.

وی تصریح كرد: مردم ولایتمدار استان فارس با پلیس در استای تأمین نظم و امنیت انتخابات همكاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك مراتب را از طریق پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: نیرو ، پلیس ، امنیت ، انتخابات ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.