زمانی که اتفاقات ناگوار برای فردی رخ می‌دهد،تمامی افکار منفی را به سمت خود سوق داده و اين عمل منجر به ايجاد افسردگی در فرد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ زمانی که اتفاقات بدی برای فردی رخ می‌دهد تمامی افکار منفی را به سمت خود سوق می دهد و اين عمل منجر به ايجاد افسردگی عميق در فرد می‌شود و اين تفکر است که وجود و نحوه زندگی کردن انسان ها را می سازد.

يکی از ويژگی‌های افکار منفی طولانی بودن کامل شدن آن است چرا که در اين مدت فکرهای منفی در ذهن باقی می ماند و دنبال هم می‌چرخد تا يک ماجرای تلخ و منفی بزرگ در ذهن شکل بگيرد .

از آنجايی که اعمال ما نتيجه افکارمان است اگر بخواهيم تفکراتمان را تغيير دهيم حتما قادر خواهيم بود طور ديگری عمل کنيم و در نتيجه زندگی متفاوتی خواهيم داشت پس در اين مورد هم بايد سعی کنيم با تمرين افکار منفی را به فکرهای مثبت و انرژی بخش تغيير دهيم.

وقتی فرد به هدف خاصی می رسد معمولا جملات و عبارات مثبت را از افراد مختلف خواهيد شنيد شايد اين عبارات کوتاه، قابل باور و مشخص است در نتيجه بهتر است جملات مثبت را با خود تکرار کنيد تا نوعی ديگر از افکار درونی ايجاد شود.

اولين قدم برای حذف افکارهای منفی کسب آگاهی است يعنی قبل از هر چيزی بايد فکرهای منفی را شناخت و سعی کنيد آنها را به افکار مثبت تغيير دهيم البته فراموش نکنيد که اين امر در ابتدا خيلی دشوار است ونياز به تمرين زيادی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.