رئیس کنگره ملی شهدای دانشجو مدافع حرم بیان کرد: تاکنون صدها هزار نفر از دانشجویان اعلام کرده‌اند که راه شهدای مدافع حرم را ادامه می‌دهند و با اشاره‌ای از رهبر انقلاب اسلامی برای مقابله اسلام با کفر جهانی به پا می‌خیزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیدمحمد مقیمی در نخستین کنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم که در سالن همایش پردیس فارابی قم دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه ولایتمداری و دفاع از ولایت یکی از ویژگی‌های اصلی حضرت فاطمه بوده است، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان افراد تابع ولایت در مسیر ناب انقلاب حرکت کرده و آرمان‌های اسلام را تحقق بخشیم.

 وی با بیان اینکه دانشگاه پردیس فارابی قم دانشگاه تهران 14 شهید دانشجو و کارمند را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: حمیدرضا اسدالهی اخیرا در جبهه‌های اسلام به مجموعه شهدای این دانشگاه پیوسته که افتخاری برای مجموعه پردیس فارابی و دانشجویان کشور است.

 رئیس کنگره ملی شهدای دانشجو مدافع حرم با تاکید بر اینکه دانشجویان به صورت مستمر راه شهدا را ادامه می‌دهند، گفت: کنگره ملی شهدای دانشجو مدافع حرم به منظور ادای احترام به ساحت مقدس شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها برگزار شده است.

 وی یادآور شد: کنگره برکات بسیاری برای مجامع آموزش عالی کشور خواهد داشت زیرا مرور کردن سبک زندگی و خاطرات شهدا درس‌های آموختنی فراوانی برای اقشار مختلف جامعه اسلامی به دنبال دارد و امیدواریم با این کنگره بتوانیم از سبک زندگی شهدا به عنوان چراغ راه هدایت نظام استفاده کنیم.

 مقیمی در پایان از جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال یاد کرد وتصریح کرد: تاکنون صدها هزار نفر از دانشجویان اعلام کرده که راه شهدای مدافع حرم را ادامه می‌دهند و با اشاره‌ای از رهبر انقلاب اسلامی در سراسر دنیا برای مقابله اسلام با کفر جهانی حضور می‌یابند.

 

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار