آیت الله صدیقی با اشاره به لزوم داشتن بصیرت در انتخاب، بر ضرورت توجه به جهت گیری دشمن در حمایت از برخی کاندیداها در انتخاب اصلح تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امام جمعه موقت تهران در حاشیه رونمایی از پوستر همایش تحجر و اسلام آمریکایی در جمع خبرنگاران درباره انتخاب اصلح در انتخابات گفت: جهت گیری دشمن ملاک دشمنی برای انتخاب است و مردم غیرتمند ایران حاضر به دخالت بیگانه در امور کشور نخواهند شد.

آیت الله کاظم صدیقی تاکید کرد: مردم بصیر ایران در 36 سال گذشته ممکن است در شرایط طوفانی تبلیغات لغزیده باشند، اما بلافاصله جبران کرده و انتخاب شایسته ای انجام داده اند.

وی همچنین به تبیین رویکرد دو جبهه تحجر و اسلام آمریکایی پرداخت و گفت: هر دو جبهه تحجر و اسلام آمریکایی دشمنان اسلام هستند و از طریق نفوذ اقدامات خود را انجام می دهند.

امام جمعه موقت تهران درباره تفاوت تحجر و اسلام سیاسی گفت: اسلام تحجر جلو همه نوع پویایی، ترقی، مدیریت و تدبیر را می گیرد در حالیکه اسلام سیاسی یعنی اسلام مدیریت، تعقل و قیام.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه متحجرین معتقدند اسلام ربطی به سیاست ندارد، افزود: اسلام آمریکایی نیز از قدیم با اسلام واقعی زاویه داشت و هرگاه کسی در مقابل استکبار ایستادگی می کرد علیه او برمی خواست و مقابله می کرد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.