دادستان بجنورد به نامزدهای انتخاباتی در دو روز آینده هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،یاران با اشاره به اینکه همراهی بسیار خوب مردم ،نامزدها و هواداران آنها در استان تا به امروز بسیار خوب بوده است گفت:نامزدهای انتخاباتی در این دو روز باقی مانده به انتخابات نیز قوانین و مقرارت تبلغاتی را رعایت کنند

وی با اشاره به اینکه بعضی ازنامزدها احتمال راه اندازی کارناوال را دارند افزود:ابتدا آنها را نهی و بعد در صورت مشاهده این کارناوال ها با آنها برخورد قانونی می شود.

یاران گفت: نامزدها تا قبل از زمان اخذ رأی از روی حدس و گمان خود اعلام نکنند که برنده انتخابات هستند چرا که تعیین کننده مردم هستند و تأئید نهایی بعد از شمارش آراء خواهد بود.

دادستان بجنورد با اشاره به اینکه فضای مطلوب و آرامی را تا کنون برای این دوره از انتخابات پشت سر گذاشته ایم ، افزود:البته تبلیغات زود هنگام برخی از نامزدها جمع آوری شده است .

یاران اظهار داشت:برای ایجاد شور انتخاباتی چشم پوشی هایی هم صورت گرفته است.

وی با اشاره به سوء استفاده از فضای مجازی گفت: متأسفانه در این زمینه برخی از افراد را احضار و برخی دیگر را احضار خواهیم کرد که سبب تخریب و تشویش اذهان عمومی شده اند.

دادستان بجنورد افزود:به‌منظور جلوگیری از این امر پیشنهاد فیلتر برخی از سایت‌ها و شبکه‌های مجازی به دادستان کل کشور شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.