معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام 11 هزار دانشجو تا پایان فروردین 1395 به عتبات عالیات خبر داد.

محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چهاردهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات از بهمن ماه آغاز شده و این اعزام‌ها تا پایان فروردین ماه 95 ادامه دارد.

وی از اعزام بیش از 2600 دانشجو به عتبات در این دوره خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 2600 دانشجو در قالب 66 کاروان سفر کرده‌اند که از این تعداد 24 کاروان زمینی و 42 کاروان هوایی بوده‌اند و تا پایان فروردین ماه 1395 آمار اعزام‌ها به بیش از 11 هزار نفر  می‌رسد.

زارع اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی کاروان‌های دانشجویی دارای روحانی هستند، از این ستاد عتبات دانشگاهیان، مداحان ثابتی را در نجف و کربلا در نظر گرفته‌ است که مراسم استقبال و زیارت اول در حرم و وداع شب آخر در کربلا و نجف، زیر نظر روحانی کاروان و با حضور مداحان اعزامی برگزار شود.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پایان افزود: همایش‌های جداگانه‌ای علاوه بر برنامه‌های مذکور در کربلا در بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار