معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام 11 هزار دانشجو تا پایان فروردین 1395 به عتبات عالیات خبر داد.

محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چهاردهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات از بهمن ماه آغاز شده و این اعزام‌ها تا پایان فروردین ماه 95 ادامه دارد.

وی از اعزام بیش از 2600 دانشجو به عتبات در این دوره خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 2600 دانشجو در قالب 66 کاروان سفر کرده‌اند که از این تعداد 24 کاروان زمینی و 42 کاروان هوایی بوده‌اند و تا پایان فروردین ماه 1395 آمار اعزام‌ها به بیش از 11 هزار نفر  می‌رسد.

زارع اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی کاروان‌های دانشجویی دارای روحانی هستند، از این ستاد عتبات دانشگاهیان، مداحان ثابتی را در نجف و کربلا در نظر گرفته‌ است که مراسم استقبال و زیارت اول در حرم و وداع شب آخر در کربلا و نجف، زیر نظر روحانی کاروان و با حضور مداحان اعزامی برگزار شود.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در پایان افزود: همایش‌های جداگانه‌ای علاوه بر برنامه‌های مذکور در کربلا در بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.