مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از شرکت 33 هزار نفر از اولیاء دانش‌آموزان استان در کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست کمیته امور بانوان افزود :امسال 33 هزار نفر از اولیاء دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی شرکت کردند.

هادی زارع‌پور افزود: مهارت‌های زندگی، شیوه فرزندپروری، تربیت دینی و شیوه‌های ارتباطی با فرزندان از مهم‌ترین محورهای این کارگاه‌ها بود.

این مسئول تصریح کرد: همچنین در بخش بهداشت نیز 76 کارگاه خود مراقبتی برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم از برگزاری طرح همیار مشاور در مدارس خبر داد و گفت: این طرح در تمامی مدارس دارای مشاور و با مشارکت مشاوران مدارس و دانش‌آموزان برگزار می‌شود و یکی از دانش‌آموزان توانمند به عنوان مشاور مدرسه انتخاب می‌شود.

سید بهاءالدین ملک‌حسینی گفت: طرح آسیب‌شناسی روانی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم در شهرستان‌های بویراحمد، باشت و منطقه چاروسا برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین طرح توانمندسازی دانش‌آموزان متوسطه اول تمامی مدارس دارای مشاور با محوریت مهارت‌های زندگی و مهارت تحصیلی برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان نیز گفت: دوره آموزشی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در قالب برنامه فرهنگی برگزار می‌شود.

 لیلا زاده‌باقری تصریح کرد: 156 نفر از دانش‌آموزان، 156 نفر از اولیا و 24 نفر از مربیان نیز در دوره آموزشی شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی در مدارس پر خطر به لحاظ آسیب اجتماعی برگزار می‌شود.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.