مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی جنوب کشور با نام 'آزادی' اردیبهشت 95 با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در یاسوج به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،جهانبخش ایزدپور مساحت این مجتمع را 9 هزار و 500 مترمربع و میزان پیشرفت فیزیکی آن را نیز بیش از 90 درصد دانست و افزود: این پروژه ورزشی مشرف به رودخانه بشار یاسوج و کوه دنا است.
وی بیان کرد: این طرح ورزشی که از سوی بخش خصوصی اجرا شده ظرفیت برگزاری و میزبانی مسابقات ملی و بین المللی متعددی را دارد.
ایزدپور اظهار کرد: این مجتمع در پنج طبقه ساخته شده و علاوه بر زیرساخت های ورزشی دارای 20 سوئیت دو و سه نفره ویژه ورزشکاران و میهمانان است.
وی با بیان اینکه تاکنون تجهیزات و مکان مناسب برای راه اندازی رشته هایی شامل بولینگ و صخره نوردی در یاسوج وجود نداشت، عنوان کرد: با افتتاح این مجتمع مجهز رشته های بولینگ و صخره نوردی برای نخستین بار در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی خواهد شد.
ایزدپور ابراز داشت: ساخت و راه اندازی این مجتمع خدمتی ارزنده به جامعه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و کشور بوده و در درآمد زایی، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان نیز نقش برجسته ای دارد.
وی افزود: پس از بهره برداری این مجتمع حدود 150 نفر مشغول به کار خواهند شد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 24 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.
انتهای پیام /
برچسب ها: مجتمع ، ورزشی ، وزیر ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.