مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت ترویج و احیا و گسترش فرهنگ اذان و اذان‌گویی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زنجان ؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در مراسم تجلیل از موذنین برترطرح گلبانگ محمدی که توسط ستاد اقامه نماز استان زنجان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات استان برگزارشد بر احیاء اذان حلقومی در جامعه تاکید کرد و گفت: مؤذن، با الهام گرفتن از جملات نورانی در جامعه نقش خود را ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری بر ترویج امر مهم اذان در جامعه تأکید کرد و افزود:مؤذن حقیقی کسی است که در راه اسلام گام بردارد و نقش خود را در حوزه بصیرت افزایی و تبیین مبانی انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه به خوبی انجام دهد.

وی گفت: از باب تعظیم و تکریم شعائر الهی هم که باشد ما موظف به ترویج و احیا و گسترش فرهنگ اذان و اذان‌گویی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن بیان اینکه مؤذن تکلیف بصیرت افزایی و ایستادگی و دفاع از مبانی ولایی و ولایت‌فقیه را بر عهده دارد، افزود: باید مدیریت اجتماعی و محیطی بر گسترش اذان در جامعه توجه شود چراکه امروز جامعه از سبک زندگی اسلامی دور و به سمت تهاجم سوق داده‌شده است.

صفی یاری تصریح کرد: فضاسازی و جریان سازی مؤذن، با الهام گرفتن از جملات نورانی در جامعه نقش خود را ایفا می‌کند.

گفتنی است مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان نیز اعلام کرد : از چهار موذن اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان درآیین تقدیر از منادیان گلبانگ محمدی (ص )تجلیل شد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: ترویج ، اذان ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.