رئیس AFC که در دیدار دوستانه فوتبال میان جیانی اینفانتینو و کارکنان فیفا به عنوان تماشاگر حضور داشت، با مرد سوئیسی دیدار کرد.

تعارف شیخ به مرد اول فوتبال جهان !
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس AFC پشتیبانی خود را از رئیس جدید فیفا و کارکنان وظیفه‌شناس این فدراسیون بین‌المللی اعلام کرد. در این دیدار چندین بازیکن برجسته دنیای فوتبال نیز حضور داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا و باشگاه آ . ث . میلان اشاره کرد.

شیخ سلمان اظهار داشت: " مقر فیفا بیشتر از 400 کارمند دارد که در طول نه ماه گذشته دورانی بسیار آشفته را تجربه کردند. با وجود تمام این مشکلات، آن‌ها با پشتکار و اراده‌ای مثال زدنی به کار خود ادامه دادند. تمامی اعضای فیفا به شدت مدیون کارکنان فیفا هستند و من به عنوان نایب رئیس فیفا و رئیس AFC احساس کردم که باید در اینجا حضور پیدا کنم و نه تنها پشتیبانی، بلکه تشکر خود را از عملکرد در خشان آن‌ها اعلام کنم. کارکنان فیفا در طول این آشفتگی موجب شدند که فیفا بتواند به روند عادی خود ادامه دهد. در حال حاضر من اعتقاد دارم که همه ما با کمک یکدیگر تلاش خواهیم کرد تا ایمان، اطمینان و اعتماد از دست رفته را دوباره به این نهاد بین المللی باز گردانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار