باید رابطه درستی بین هنر و اقتصاد وجود داشته باشد. به طور حتم باید این رابطه مستحکم شود تا شاهد شکوفایی هنر در جامعه باشیم.

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص رابطه اقتصاد و هنر گفت: در خصوص رابطه هنر و اقتصاد باید گفت که هنرمندان در موضوع اقتصاد هیچ استعدادی ندارند و باید رابطه درستی بین هنر و اقتصاد وجود داشته باشد. به طور حتم باید این رابطه مستحکم شود تا شاهد شکوفایی هنر در جامعه باشیم.

بازیگر سریال «خاک سرخ» همچنین در خصوص دست به قلم شدن بازیگران و نوشتن کتاب‌های رمان و یا قصه اظهار داشت: نویسندگی شاخه‌ای از هنر است و بخش زیادی از هنر در زمینه‌های مختلف در هم ادغام شده است و خیلی از موضوعات هنری را نمی‌شود از هم تفکیک کرد. فردی که در ذات خودش هنر وجود داشته باشد،‌ به طور حتم می‌تواند در عرصه‌های مختلف بدرخشد و نویسندگی نیز جزئی از این مسئله است. من نمی‌توانم هنر و نویسندگی را از هم تفکیک کنم.

اسکندری همچنین در خصوص فروش بیشتر کتاب‌هایی که توسط بازیگران نوشته می‌شود بیان کرد: قطعا در میان مردم این کنجکاوی وجود دارد که یک بازیگر به عنوان مثال وقتی رمان و یا قصه می‌نویسد، به چه شکل است و محوریت آن چیست؛ اما بعد از آن به کیفیت آثار آن نویسنده بازیگر توجه می‌شود. در حقیقت در وهله اول این امکان وجود دارد که شهرت وی به کمک او بیاید؛ اما برای ادامه مسیر نیاز به کیفیت است.

وی در انتها در خصوص واکنش برخی از نویسندگان مشهور به نویسندگی بازیگران اظهار داشت: این موضوع باید با نگاه کارشناسانه بررسی شود تا آثار بازیگران از کیفیت مقبول برخوردار شود. به نظر من این نگاه صحیح نیست که فقط یک بازیگر باید به هنرپیشگی بپردازد و نویسندگی نکند؛ اما در حقیقت بازیگر نباید از شهرت خود سوءاستفاده کند و نباید مردم را با نام خود فریب دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
بس یار خوب
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
من خیلی لاله رو دوست دارم