سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد تساوی در دیدار روز گذشته در مقابل تراکتور سازی تبریز عامل شانس را دلیل اصلی ناکامی این تیم دانست.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران گفت: تنها دلیل ناکامی در بازی های اخیر تیم فوتبال پرسپولیس بد شانسی بوده است و گلایه ای از بازیکنان ندارم، آنها تلاش خود را انجام داده اند.

وی در مورد تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: تیم تراکتورسازی در بازی دیروز تنها یک موقعیت گل در اواخر بازی داشت نتوانستند موقعیتی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند و بد شانسی ما یک امتیاز به این تیم داد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تیم تراکتور یکی از بهترین تیم های ایران است و بازی سختی بود اما نمی شود توقع داشت که یک تیم همیشه در طول تمام بازی ها بهترین باشد و ما نشان دادیم در طول بازی ها در مقابل تیم های مثل سایپا که فقط یک شانس گل داشت یا سپاهان که بدون شانس فقط به دو گل دست یافت نشان دادیم که یک تیم خوب هستیم.

برانکو در مورد بازی روز گذشته تصریح کرد: تیم تراکتور با روحیه بسیار بالایی در این دیدار حاضر شد چرا که آنها در سه دیدار گذشته پیروزی های خوبی را بدست آورده بودند و در کورس مسابقات قرار دا شتند و بر خلاف آنها ما بازی خوبی ارائه دادیم و جنگنده و هجومی بازی کردیم و برخلاف بازی های قبل شانس گلزنی کمتری داشتیم البته اگر پنالتی روی طارمی را داور از آن نمی گذشت نتیجه با امروز تفاوت داشت.

وی در مورد اینکه تیم فوتبال پرسپولیس سخت گل می زند و راحت گل می خورد گفت: بله واقعیت این است که مهاجمان ما به درستی از موقعیت ها استفاده نمی کنند و بد شانسی هم آوردیم در بازی های سایپا و ذوب آهن تنوانستیم به هدفمان برسیم و موقعیت ها را از دست دادیم و امیدوارم این مشکل به زودی حل شود.

تراکتور یک موقعیت گل داشت
برانکو در مورد اظهارات امیر قلعه نویی مبنی بر لیاقت برد تراکتور در این دیدار گفت: هر کس از دیدگاه خودش بازی را می بیند و شاید آنها در ازای شانس دقیقه 90 که خطرناک هم بود خود را محق پیروزی می دانند اما آنها فقط همان شانس را داشتند و ما در دیدار دیروز طارمی، کمندانی ، علیپور و احمد زاده موقعیت های بسیاری را از دست دادند و قضاوت با شما که کدام تیم می توانست برنده این دیدار باشد حتی یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد.

وی درمورد جدایی پانادیچ و ارتباط آن با نظم تاکتیکی پرسپولیس گفت: طبیعی است که جای وی خالی باشد اما این موضوع زیاد روی تیم ما تاثیر نداشته است، ما 16 بازی است که بدون باخت هستیم و نیم فصل دوم بازی ها سخت می شود،شریفی بازیکن تیم ملی روی تنیمکت تراکتورسازی بود  و همه تیم ها خود را در نیم فصل دوم تقویت کردند و این موضوع کار را برای ما سخت تر کرده است ودر مقایسه دو نیم فصل لیگ باید گفت ما امتیاز های زیادی را بدست آوردیم و همچنین 4 امتیاز در موقع مشابه نسبت به سال قبل بیشتر کسب کردیم.

برانکو در مورد از دست دادن 8 امتیاز از 4 بازی گفت: من قبول دارم که فرصت مناسبی را برای رسیدن به صدر جدول از دست دادیم و چند بازی را خوب بازی نکردیم همچنین همه مسائل همیشه ایده آل نیست و باید برای آن راهکاری را بیندیشیم.

وی در ادامه در مورد تیم های دیگر در مقابل پرسپولیس گفت: تمامی تیم ها با توان 200 برابری درمقابل ما حاضر می شوند و آنها در آزادی با انگیزه بالایی بازی می کنند اما ما با بودن این هواداران با انرژی بالایی در مسابقه حاضر می شویم و تا دقیقه 90 حمایت های آنها انگیزه تیم ما را بالاتر می برد به هر حال مشکلات را یک شبه نمی توان برطرف کرد و این تیم در ابتدای فصل در انتهای جدول بود و در حال حاضر برای قهرمانی و کسب سهمیه می جنگد و برخی از امتیازات را با اشتباه های خودمان از دست دادیم اما نمی توان از بازیکنان ایراد گرفت آنعا تمام تلاششان را تا به حال انجام داده اند.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: ما همه تلاشمان برای قهرمانی است اما اتفاقات تا پایان لیگ این موضوع را رقم می زند اما ما برای بالای جدول از جمله قهرمانی و سهمیه می جنگیم و هدف ما در هر بازی کسب برد است و برای این مهم هم خواهیم جنگید.

سوشا در دریافت گل مقصر نبود
برانکو در مورد عملکرد ضعیف سوشا در دروازه پرسپولیس گفت:سوشا در دریافت گل مقصر نبود و بازیکنان در زمان دریافت گل باید دقت بیشتری می کردند و سوشا اشتباهی مرتکب نشد و توپ های خوبی را گرفت.

برانکو در مورد برنامه‌اش برای گلزنی مهاجمانش چیست بیان کرد: در هر تمرین کارهای تاکتیکی ویژه ‌ای انجام می‌دهیم تا بازیکنان از موقعیت های نهایت استفاده را کنند. طارمی سال پیش هفت گل زده اما الان 12 گل به ثمر رسانده است. به هر حال یک شبه ما نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم.
 
وی در مورد صداهای انفجار تاثیری روی نیمکت پرسپولیس نداشته است بیان کرد: این حرکات استثنا بوده است و همیشه اتفاق می‌افتد بیش از 6 سال در ایران حضور داشته‌ام اما دو بار این صحنه‌ها را دیده‌ام. برخی از افراد طوری ترسیده بودند که انگار بمب واقعی پرتاب کرده بودند من این  حرکات را درست نمی‌دانم اما این مسائل پیش می آید و مشکلی از این بابت وجود ندارد. همه جای دنیا این مسائل در استادیوم‌ها رخ می‌هد و نباید نگران شد.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بدشانسی را عامل نتایج ضعیف این تیم می داند بیان کرد: بله این موضوع را قبول دارم که تجربه بعد از پنج هفته به دست نمی‌ آید. تجربه با بازی و تمرین چند ساله به دست می‌آید. طارمی، علیپور، احمد زاده و انصاری بازیکنان جوانی هستند که تازه به پرسپولیس پیوسته‌اند.
 
وی در پایان در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها کارتهای غیر فنی می‌گیرند بیان کرد: این هم در کوران مسابقات رخ می‌دهد تیم ما جنگنده بازی می‌کند اما بازیکنان عمدی خطا نمی‌کنند. همچنین موقعی که به بنگر حمله کردند بازی مختل شد این هم بخشی از اتفاقات ورزشی است و نباید واکنش نشان دهیم.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
راست میگه دیگه چرا سهمیه پنالتی شو نگرفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
شما اینو جواب بده چرا تیمت فقط یه گل میزنه؟چرا روی خط حمله بیشتر کار نمیکنید؟اینجوری میخوای قهرمان بشید..........
آخرین اخبار