سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی با صبای قم گفت: نحوه بازی این تیم همانند تراکتور سازی است و آنها همانند دیگر تیم‌ها مقابل ما محکم و باانگیزه بازی می‌کنند.

نحوه بازی صبا شبیه تراکتور است/انگیزه طارمی با این انتخاب بیشتر شد

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو در جمع خبرنگاران گفت: ما می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم بازی رفت را با نتیجه تساوی یک، یک به پایان رساندیم و در  جام شهدا نیز نتیجه بازی را به تیم صبا واگذار کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: صبا تیمی است که بعد از دریافت 2 گل از سپاهان توانست نتیجه را برگرداند، به هر حال دایی مربی سابق تیم ملی است و همه بر توانایی‌های این مربی واقف هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومان این تیم در خط دفاع گفت: متاسفانه چند بازیکن ما مصدوم هستند اما دو بازیکن دیگر می‌توانند  جایگزین‌های مناسبی برای مصدومان باشند.

برانکو در مورد اینکه برنامه‌اش برای بازی با صبا چیست؟ گفت: تیم صبای قم کیفیت خوبی دارد اما ما قصد داریم که بازی مان را به این تیم تحمیل کنیم.

وی در مورد شایعه جریمه بنگر توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بنگر به علت تکلی که زد جریمه شد و به نظرم دیگر لزومی ندارد که دوباره تنبیه شود، طبیعی است بازیکن پرسپولیس جریمه سنگینی شود.

برانکو در مورد اینکه بازی‌های پرسپولیس- تراکتور همیشه حواشی داشته است بیان کرد: دایی حرفه‌ای است و به خاطر این که پرسپولیس تیم خودش است تمام تلاشش را انجام می‌دهد که تیم سابقش را ببرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه زمین صبا کیفیت مناسبی ندارد بیان کرد: اگر یادتان باشد ما بازی‌های بیرون از خانه بهتر از بازی‌های خانگی عمل کردیم.

به هر حال نیم فصل دوم بازی‌ها سخت تر می‌شود و نگران زمین نیستیم اگر همانند بازی های گذشته باشیم کمتر تیمی می‌تواند مقابل ما مقاومت کند. ما یک هدف مشترک داریم و با احترام به حریفان بردن برای  ما خیلی اهمیت دارد.

برانکو در مورد اینکه یک برد در کارنامه پرسپولیس مقابل صبا خالی است بیان کرد: ما در هر بازی برای برد به میدان می رویم و با تمام احترام به تیم‌ها هیچ تیمی در مقابل ما بازی راحتی نخواهد داشت و سعی می‌کنیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بازیکنان عالی بازی  می‌کنند و با میل و رغبت وارد زمین مسابقه می‌شوند. اما بازی برد و باخت دارد.

وی در مورد قضاوت داور بازی با تراکتور گفت: همانطور که گفتم داور باید یک پنالتی برای ما می‌گرفت اما قضاوت داور هم عمدی نبوده است. به هر حال نگران هستیم و می‌دانیم در چه شرایطی قرار داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه طارمی بهترین بازیکن سال شده است، بیان کرد: من به این بازیکن تبریک می‌گویم و انتظار دارم که این انتخاب باعث افزایش انگیزه وی در ادامه رقابت‌ها شود و بهتر کار کند و برای تیمش گلزنی کند.

وی در پایان در مورد اینکه به کدام یک از بازیکنان رای می‌دهد گفت: بیشتر از همه بازیکنان خودم را دوست دارم که برنده این قرعه کشی شوند طبیعی است که به بازیکن خودم یعنی طارمی رأی می‌دادم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دایی ، برانکو ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار