مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 100 هزار نسخه بروشور معرفی جاذبه‌های استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمود باقری  با اشاره به برنامه‌هایی که برای نوروز سال 95 از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده شده است، افزود: هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی مربوطه انجام شده است.

وی از همکاری تعداد 27 دستگاه در این زمینه یاد کرد و گفت: اقدامات در قالب ستاد سفرهای نوروزی انجام می‌شود.

مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی استان تصریح کرد: قبل از هر چیز معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است که برای این کار 100 هزار بروشور تهیه شده که در اختیار مسافران و گردشگران قرار داده می‌شود.

باقری از برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌ها در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: در ورودی شهرستان‌ها این جشنواره‌ها برگزار می‌شود و نمایشگاه‌هایی از دستاوردهای استان و سوغات و همچنین غذاهای محلی استان برگزار می‌شود.

این مسئول از مانور آمادگی دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی در روز 25 اسفندماه خبر داد و گفت: دستگاه‌ها با این مانور با آمادگی بیشتری به استقبال نوروز و گردشگران و مسافران نوروزی می‌روند.

وی با بیان این که استان ما از ظرفیت‌های بی‌شماری در زمینه‌های طبیعی و تاریخی برای جذب و جلب گردشگر برخوردار است، اظهار کرد: در همه مناطق استان ما این جاذبه‌ها وجود دارد که مسافران و گردشگران می‌توانند از آن‌ها دیدن کنند.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: توزیع ، بروشور ، جاذبه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.