رییس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 4 هزار و200 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛هادی قزوینه با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 90 باند قاچاق  تهیه وتوزیع مواد مخدر انهدام شده است افزود: در این باره نه هزار و1 نفرقاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر بشکل خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر شده است.


وی ادامه داد: در 11 ماهه امسال نیز 19 قبضه اسلحه جنگی کشف وضبط شد، همچنین هشت هزارو379عملیات مبارزه با مواد مخدر انجام شده است.

قزوینه با بیان اینکه امسال 171دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شده اظهار داشت:31 دستگاه موتور سیکلت نیز در این مدت توقیف شده است.

وی به اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی به منظورناامن سازی محیط برای قاچاقچیان اشاره و تصریح کرد: در این زمینه 457 طرح اجرا شده است.

رییس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین به فعالیت ها در بخش آموزش مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: سی ونه هزارو426 نفر از افراد تحت آموزش های عمومی در راستای آگاه سازی در زمینه عواقب سو مصرف مواد مخدر قرار گرفته اند.

قزوینه ادامه داد: تعداد 18 هزار بروشور و کتابچه های مرتبط با تهدیدات و آسیب های مواد مخدر توزیع شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار