آغاز به کار تشکل دانشجویی زیست محیطی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

همزمان با هفته درختکاری تشکل دانشجویی زیست محیطی امیدواران بهزیست سبز در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی آغاز به کار کرد.

نجم‌السادات موسوی عضو هیأت علمی گروه علوم پایه در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: در راستای برگزاری کارگروه 10 روزه آموزشی برای دانشجویان، رشد و پرورش کودکان پیش دبستانی این کانون در دانشگاه اقدامات گوناگون دیگری را نیز انجام داده است.

وی گفت: برنامه‌های این تشکل شامل فعالیت‌‌‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است که در خصوص مسائل و چالش‌های زیست محیطی در دانشگاه و پس از آن، در خارج از دانشگاه و مشارکت با دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی- اجتماعی خواهد بود.

موسوی افزود: این کانون شاید دومین یا سومین تشکل زیست محیطی دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در تهران است و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی یکی از پیشگامان فرهنگسازی در زمینه حفاظت از محیط زیست است.

موسوی گفت: تشکیل کانون، آغازی برای ترویج فرهنگ و تفکر حفاظت از محیط زیست در دانشگاه و در خارج از دانشگاه است و با توجه به ارتباط این موضوع با موضوعات رفاه اجتماعی و توسعه پایدار امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری در این راه برداریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار