در هفته 23 لیگ برتر شاهد تقابل 21 بازیکن و 2 سرمربی با تیم های قبلی خود هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته 23 لیگ برتر که آخرین هفته این رقابت ها در سال 1394 است ،شاهد تقابل 21 بازیکن و 2 سرمربی با تیم های قبلی خود هستیم.
 
در این میان دیدار تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان با حضور هشت بازیکنی که به مصاف تیم های قبلی خود می روند رکورددار است ،در حالی که در بازی سه بازی تنها یک بازیکن با تیم های قبلی خود تقابل خواهند کرد.
 
تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان
 
2 هافبک تاثیرگذار تراکتور بازیکنان فولاد هستند که دوران سربازی خود را در تبریز پشت سر می گذارند.بختیار رحمانی که تا فصل گذشته بازوبند کاپیتانی سرخ های اهواز را به بازو می بست در هشت فصل حضور در این تیم 198 بازی انجام داد و 27 گل به ثمر رساند و با فولا قهرمانی لیگ سیزدهم را کسب کرد.
 
سروش رفیعی دیگر بازیکن سرباز فولاد در تراکتورسازی است که در چهار فصل آمار 93 بازی و 11 گل را ثبت کرد و همراه با ایوب کلانتری دیگر هافبک کنونی تراکتور از اعضای تیم قهرمان لیگ برتر سیزدهم بود.کلانتری نیز در 2 فصل برای فولاد 58 بار به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند.
 
علی حمودی دفاع راست تراکتور در 2 فصل آمار 71 بازی و یک گل را در فولاد به جا گذاشت.
 
فرزاد حاتمی امید اول خط حمله تراکتور در نیم فصل نخست لیگ سیزدهم در هشت بازی 2 بار برای فولاد موفق به گلزنی شد.
 
سه بازیکن فولاد در نقل و انتقالات زمستانی لیگ به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شدند.
 
مهرداد بایرامی حدود یک فصل در نوک خط حمله تراکتور به میدان رفت اما در 25 بازی تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شد.بایرامی با تراکتورسازز نایب قهرمانی لیگ چهاردهم را به دست آورد.
 
احمد عبدالله زاده هافبک تدافعی فولاد در نیم فصل نخست لیگ پانزدهم ،دوران خدمت سربازی خود را در تراکتور پشت سر گذاشت.وی برای تراکتور 12 بازی انجام داد.
 
مهرداد طهماسبی نیز در نیم فصل حضور در جمع تراکتورسازان یک بار در جام حذفی به میدان رفت.
 
صبا قم - پرسپولیس تهران
 
سامان آقا زمانی هافبک تدافعی قمی ها سابقه 3/5 فصل حضور در پرسپولیس را دارد.وی برای سرخ پوشان پایتخت 61 بار به میدان رفت و 2 قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.
 
پیام صادقیان به عنوان یک فوق ستاره در لیگ سیزدهم پیراهن پرسپولیس را به تن کرد اما در پایان لیگ چهاردهم با لقب یاغی از این تیم کنار رفت.آمار پیام در پرسپولیس 42 بازی و پنج گل است.
 
محمد قاضی نیز در یک فصل حضور در پرسپولیس 25 بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند.
 
علی دایی سرمربی صبا به عنوان یکی از بهترین مربیان چند سال اخیر پرسپولیس است  که در نزدیک به 3 فصل هدایت سرخ پوشان، 2 قهرمانی جام حذفی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.
 
رامین رضائیان مدافع محروم پرسپولیس در دیدار با صبا در چهار فصل آمار 102 بازی و هفت گل را ثبت کرد.
 
ذوب آهن اصفهان - سایپا تهران
 
کاوه رضایی امید اول این روزهای خط حمله ذوب آهن در 2/5 فصل حضور در سایپا 72 بار به میدان رفت و 11 گل به ثمر رساند.
 
وحید محدزاده مدافعی که در نیم فصل لیگ پانزدهم از جمع نارنجی پوشان جدا و به ذوب آهن پیوست آمار 31 بازی و 2گل را در سایپا ثبت کرد.
 
محمدباقر صادقی دروازه بان دوم ذوب آهن نیز در لیگ سیزدهم 26 بار وظیفه حراست از دروازه خودروسازان را به عهده داشت.
 
سیاه جامگان مشهد - سپاهان اصفهان

رضا عنایتی کاپیتان کنونی سیاه جامگان در لیگ دهم 37 بازی برای سپاهان انجام داد و هفت گل به ثمر رساند.
 
مهدی جعفرپور دیگر بازیکن سپاهانی سیاه جامگان است که در شش فصل آمار 145 بازی و هفت گل را در جمع زردپوشان دیار نصف جهان ثبت کرد.سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی دست آورد جعفرپور در سپاهان است.
 
فرهاد کاظمی نیز با قهرمانی لیگ برتر دوم و قهرمانی جام حذفی 1382.83 همراه با سپاهان نخستین قهرمانی تیم های شهرستانی در فوتبال ایران را به جا گذاشت.  
 
استقلال تهران - پدیده مشهد
 
محمدرضا خرسندنیا بازیکنی که این روزها با بازی در پست های مختلف به آچار فرانسه استقلال تبدیل شده در سالی که پدیده در لیگ دسته اول بازی می کرد و در نهایت موفق به صعود به لیگ برتر شد ،23 بار برای مشهدی ها به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند.
 
محسن یوسفی تاثیرگذار ترین بازیکن پدیده نیز در پنج فصل با انجام 88 بازی ،12 بار موفق به گلزنی برای آبی پوشان پایتخت شد و 2 قهرمانی جام حذفی و 2 نایب قهرمانی لیگ برتر را به استقلال به دست آورد.
 
ملوان انزلی - استقلال خوزستان
 
فرزاد حعفری مدافع ملوان برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از استقلال خوزستان به جمع قوهای سپید پیوسته است.وی در 1/5 فصل حضور در جمع آبی پوشان خوزستانی هشت بازی انجام داد.
 
نفت تهران - گسترش فولاد تبریز
 
سیامک کوهنورد هافبک دفاعی زرد و آبی پوشان تبریزی سابقه یک فصل حضور در نفت تهران و انجام شش بازی را دارد.
 
استقلال اهواز - راه آهن یزدان
 
عادل کلاه کج کاپیتان استقلال اهواز در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم ،هفت بازی برای راه آهن انجام داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار