به دلیل استقبال تماشاگران، این نمایش یک روز تمدید شد. به این ترتیب مالی سویینی روز دوشنبه هم اجرا می شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نمایش مالی سویینی؛ به دلیل استقبال تماشاگران، این نمایش یک روز تمدید شد. به این ترتیب مالی سویینی روز دوشنبه هم اجرا می شود. اجرای روز دوشنبه مالی سویینی در سه نوبت ساعت های 16، 20:30 و 22:15 روی صحنه می رود.

گفتنی است، تاریخ اعلام شده به عنوان آخرین روز اجراست و به هیچ عنوان تمدید نمی شود. علاقمندان برای تهیه بلیت این روز می توانند به سایت tik8.com مراجعه کنند.

مالی سویینی از روز اول اسفندماه اجرای خود را آغاز کرده و به عنوان پرفروش ترین نمایش تماشاخانه ایرانشهر معرفی شده است. استقبال از این نمایش تا حدی بود که برای اولین بار یک نمایش در دو روز سه نوبت اجرا شد.

مالی سویینی داستان زنی نابینا به نام مالی است که با کمک پزشکی بینایی خود را بدست می آورد.او بعد از بینا شدن و دیدن واقعیت های جامعه کم کم بخاطر شک های عصبی به نابینایی دچار می شود.

عوامل این نمایش عبارتست از: طراح صحنه: مرتضی میر منتظمی، طراح لباس: سپیده  صباغ، طراح صدا و موسیقی: محمدرضا جدیدی، طراح نور: علی کوزه گر، طراح گرافیک: مهرداد متجلی، نقاش پوستر: تهمینه طاهباز، گروه عکاسان: ضیاالدین صفویان، مهرداد متجلی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: رها جهانشاهی، مشـاور فنی: حـین طاهر بخش، منشی صحنه: نگار زارع،  مدیـران اجرا: امیر ابراهیـم زاده و رضـا درویش، مدیران صحنه: سالار یعقوبی، امین شیبانی و امیرسالار همتی، ساخت تیزر: استودیو مستطیل ساخت فیلم پشت صحنه: امیر قریشی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی (تئاتر بازها)، روابط عمومی: سارا فرجی، تبلیغات: نجلا صابری و گروه تئاتر مشق، ضبط، میکس و متر: رامین مظاهری و استودیو باران، دستیار صدا: یاشار عزیزی وگیتار الکتریک: محمدرضا سبکتکین.

طراح و کارگردان این اثر نمایشی مرتضی میرمنتظمی است و در آن بازیگران چون الهام کردا، صابر ابر و عباس جمالی ایفای نقش می کنند.

میرمنتظمی پیش از این، نمایش هایی چون «ابرها»، «زن مرد» و«فرکانس» را کارگردانی کرده که همگی جزو پرفروش ترین نمایش های دوره اجرای خود بوده اند.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار