پیشنهاد آخر این هفته از داشتن زندگی آرام اما هیجانی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو و آن سو بکشاند.

 
سینمایی آخر هفته:

بالاخره صندلی‌های سینما هفته آینده میزبان فیلم‌های جشنواره خود می‌شود و این هفته را می‌توانیم به دیدن فیلم‌هایی که فرصت دیدن آن را نداشته‌ایم اختصاص دهیم.

فیلم «نزدیکتر» به کارگردانی: مصطفی احمدی
فیلم «من سالوادور نیستم» به کارگردانی: منوچهر هادی
فیلم «کوچه بی‌نام» به کارگردانی: هاتف علیمردانی

از «صندلی‌ها»ی توانمند تا سافاری پارک وحشت چیتگر

همچنین از این هفته می‌توانید برای هفته آتی برنامه‌ریزی کنید تا یکی از فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره فجر را ببینید.

فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که با بازی پرویز پرستویی توانست نگاه تماشاگران و سینمایی‌ها را به خود جلب کند.

«بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد، به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد، او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.

در این فیلم بازیگرانی چون: پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد، پریوش نظریه، پدرام شریفی، کامران نجف‌زاده و.... به ایفای نقش می‌پردازند.


تئاتر آخر هفته:

نزدیک به اجراهای پایانی سال 94 است و از روی صحنه رفتن نمایش‌ها چیزی نمانده. به همین منظور این هفته می‌توانید به اجرای نمایش «به خواهرم نگو» کاری از عرفان پورمحمدی بروید و با اجرای متفاوت آن به دنیای دیگری از قصه‌ها ذهنتان را سوق دهید.

از «صندلی‌ها»ی توانمند تا سافاری پارک وحشت چیتگر

نمایش دیگر «صندلی‌ها» به کارگردانی حسین رحیمی است که نشان دادند با تمرین زیاد و نقص‌ها هم می‌توان نمایشی را به شیوه درست روی صحنه برد و مخاطبان را میخکوب خودش کرد. آخر این هفته فرصت خوبی است تا به دیدن این نمایش‌ها رفت و لذت برد.


گالری آخر هفته:

دومین جشنواره عکس فواد 

از «صندلی‌ها»ی توانمند تا سافاری پارک وحشت چیتگر

موضوع امسال جشنواره «بی‌­نظمی» نام گرفت، برای توضیح بیشتر موضوع امسال در فراخوان آورده شده که: «بی‌­نظمی پدیده جدیدی نیست، اما دیدن و ثبت دوباره آن در زندگی انسان امروزی، تاملی می­‌باشد در آنچه او را در برگرفته است». از آنجایی که جشنوراه فواد تا حال کوشیده جنبه فرهنگی آن بارزتر باش،د برای برندگان این جشنواره در کنار لوح و تندیس، بورسیه‌ شرکت در دوره‌های تخصصی عکاسی و هدایای فرهنگی در نظر گرفته شده است.

آخر این هفته فرصت خوبی است تا دیدگاه‌های جدید در مورد این موضوع را دیده و حرف‌های هر کدام در تصویر را شنید.


آخر هفته کجا بریم؟

اگر به دنبال هیجان هستید و دوست دارید برای مدت کوتاهی ضربان قلبتان از شدت ترس و هیجان بالا برود؛ توصیه می‌کنم آخر هفته به  سافاری پارک وحشت چیتگر سری بزنید!

علاوه بر دیدن مناظر زیبای دریاچه چیتگر هیجان را هم تجربه کنید و با دوستان و آشنایانتان از رفتن به این محل جا نمانید.

از «صندلی‌ها»ی توانمند تا سافاری پارک وحشت چیتگر

سافاری پارک وحشت یکی از اماکن تفریحی جدید و تازه تاسیس واقع در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس که مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت و طیف وسیعی از جوانان و نوجوانان را به خود جذب می‌کند. سافاری پارک یک تونل وحشت بسیار هیجان انگیز دارای تونل گردون، اتاق گاز و اتاق‌های دیگر است که نفس را در سینه شما حبس می‌کند و توان ادامه مسیر در این تونل را دشوار می‌کند.



گزارش: نیلوفر جوانشیر


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار