رضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران شد

با حکم معاون رئیس‌جمهور، رضا ریاحی به عنوان نخستین مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، طی حکمی از سوی حجت‌‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، "رضا ریاحی" به عنوان نخستین مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حکم معاون رییس‌جمهور خطاب به رضا ریاحی آمده است: بنا به پیشنهاد معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه مندی شما به جامعه ایثارگری در راستای اجرای ماده 13 اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و مصوبه 17 بهمن ماه هیات مدیره صندوق فوق الذکر، جنابعالی را به مدت سه سال به سمت مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی منصوب می کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی با سرلوحه قرار دادن مفاد اساسنامه و رعایت قوانین و مقررات در به ثمر رسیدن اهداف عالیه بنیاد و رسیدگی به امر ساماندهی و تامین اشتغال ایثارگران و فرزندان معزز آنان ها موفق باشید.

رضا ریاحی مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران پیش از این فرماندار قرچک، مدیرکل گزینش استانداری تهران، مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری تهران، مدیرکل تسهیلات رفاهی فنی بنیاد جانبازان کشور، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ری و بخشدار مرکزی شهرستان ری  بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار