اصفهان؛

طرح انتقال آب به فلات مركزی به صورت مجدد فعال شود

با رفع تحریم‌ها و پرداخت مطالبات دولت طرح انتقال آب به فلات مركزی به صورت مجدد فعال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اصفهان، فتح‌الله معین عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در درآمد‌های دولت گشایش ایجاد شده و انتظار می‌رود طرح انتقال آب به فلات مركزی به طور مجدد فعال شود.
معین افزود: اعتبار مورد نیاز این طرح كمتر از یك میلیارد دلار برآورد شده كه به نظر می‌رسد تامین آن در شرایط فعلی مشكل خاصی نداشته باشد.

وی تصریح‌کرد: از و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در این خصوص اقدام لازم را انجام دهند و اعتبار لازم در این بخش را به طور مجدد پایدار کنند.

معین اظهارکرد: قرار بر این بوده كه امكانات رفاهی و تفریحی ایجاد شده در شهر مانند شهر رویاها، تله كابین، تله سیژ و سایر تاسیسات علاوه بر خدمات‌رسانی منبع درآمدی نیز برای شهرداری باشد كه متاسفانه هیچ یك از این تاسیسات به خودكفایی هم نرسیده و انتظار می‌رود که با برنامه‌ریزی لازم این وضعیت تغییر اساسی پیدا کند.

وی اظهار کرد: شهرداری با بررسی كارشناسی بودجه سال 95 كشور از تمام امكانات آن از قبیل فروش اوراق مشاركت، اخذ وام و فاینانس داخلی یا خارجی جهت اجرای طرح های خود خصوصاً قطار شهری استفاده کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به مشكلاتی كه به دلیل خشکی زاینده‌رود برای توسعه استان در بخش‌های صنعت و كشاورزی به وجود آمده انتظار می‌رود كه برنامه‌ریزان كشور و مدیریت عالی استان در این فرصت ایجاد شده به طور جدی برای رونق بخش گردشگری اقدام کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.