معاون فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تصادف ۳ دستگاه خودرو در محور انارک - نائین به‌دلیل انحراف به چپ یکی از خودروها، ۶ کشته و ۴ زخمی برجای گذاشت .

10 کشته و مجروح در تصادف محور انارک ـ نائینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: تصادف 3 دستگاه خودرو در محور انارک ـ نائین به دلیل انحراف به چپ یکی از خودروها، 6 کشته و 4 زخمی برجا گذاشت.
 
وی با اشاره به واژگونی اتوبوس در محور اصفهان - تهران و کشته شدن یکی از هم‌وطنان در این حادثه بیان کرد: تا قبل از وقوع این تصادف آمار تصادفات استان اصفهان نسبت به زمان مشابه سال گذشته 76 درصد کاهش داشت.
 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت تردد در جاده‌های استان روان است، گفت: در حال حاضر محورهای مورچه‌خورت - اصفهان، شهرکرد - اصفهان و اصفهان - شیراز پرترددترین محورهای استان است و تردد در تمام محورهای استان روان بوده و تنها مشکل در برخی از محورها، بارندگی است.
 
وی با اشاره به وضعیت تردد در مسیر‌های درون‌شهری تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به استفاده از تکنولوژی‌های راهنمایی و رانندگی با کاهش 100 درصدی تلفات مواجه بودیم و در حال حاضر وضعیت تردد در تمام مسیرهای درون‌شهری روان بوده و فقط در خیابان‌های منتهی به میدان امام اصفهان و حاشیه رودخانه زاینده‌رود شاهد ترافیک هستیم.

انتهای پیام / ز
برچسب ها: تصادف ، فوت ، مصدوم ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.