امام جمعه موقت ساوه گفت شعار" اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" اولویت اول کشور است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اراک ، حجت الاسلام علی بدرخوانی امام جمعه موقت ساوه گفت : مقام معظم رهبری با توجه به تحلیل شرایط موجود وبررسی نقاط قوت وآسیب ها مسیر حرکت کشور را ترسیم کردند و شعار سال اولویت کشور است.
وی افزود: شعار های سال که توسط مقام معظم رهبری بیان می شود ، تعیین نقشه کلی راه وآیینه تمام نمای مطالبات معظم له از دولت و ملت است .
امام جمعه موقت ساوه ادامه داد : در سال های گذشته گام های بلندی در پیشرفت کشور برداشته شده است و سرعت پیشرفت علمی کشور در جهان رتبه اول ودر قدرت دفاعی رتبه اول منطقه را داریم و امنیت کشور نیز در منطقه وجهان اسلام بی نظیر است.
وی بیان کرد: در زیر ساخت های صنعتی و جاده ای در کشور بسیار کار شده ولی مردم مشکل معیشت ، رکود و بیکاری دارند که با اقتصاد مقاومتی قابل حل است .
حجت الاسلام بدرخوانی با بیان اینکه رکن رکین اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت های عظیم کشور است، گفت: برای تحقق شعار سال یک مدیریت جهادی نیاز است که این مدیریت دارای دو شرط تلاش ومضاعف و تعامل است و همین شرایط خنثی کننده توطئه دشمن است .
وی با گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: تولد نورانی بانوی دوعالم با بهار طبیعت تقارن پیدا کرده و لازم است با الهام گیری از سبک وسیره حضرت زهرا ( س ) زندگی خود را ارتقا بخشیم.
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، امام ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.