با توجه به شروع بارندگی ها مسافران نوروزی با رعایت نکات ایمنی، از اسکان در حاشیه رودخانه ها ،پرهیز کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان ، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت:  هموطنان در سفرهای نوروزی با رعایت نکات ایمنی، پرهیز از اسکان در حاشیه رودخانه و برنامه ریزی دقیق در سفر، از دچار شدن به حوادث غیرمترقبه جلوگیری کنند.
احمد طاهری اظهار داشت : با توجه به شروع فصل بهار و شرایط آب و هوایی و ایجاد رگبار های پراکنده در سراسر کشور، همه مسافران با رعایت نکات ایمنی با خطرات حادثه ساز مقابله کنند.

وی یادآور شد: شورای مدیریت بحران در سال گذشته با ایجاد 14 کارگروه و برنامه ریزی دقیق برای ایام نوروز، برای مقابله و کاهش خسارات حوادث غیرمترقبه در استان آمادگی کامل دارد.

طاهری تاکید کرد: ارایه خدمات به مسافران نوروزی و مردم استان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت و تاکنون با برنامه های از پیش تعیین شده، کارگروه های مدیریت بحران با توانمندی، رضایت کامل را ایجاد کرده است.
طاهری خاطر نشان کرد: با هماهنگی استاندار سمنان و شعار «سمنان از معبر به مقصد» در دور اول تعطیلات نوروز، استقبال گردشگران بیش از حد انتظار بود، به طوری که فضا برای اسکان گردشگران در بعضی از شهرستان ها با کمبود مواجه شد.

هواشناسی استان سمنان برای هفته جاری تا روز سه شنبه، افزایش ابر، بارش باران و رگبار و در ساعاتی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسافر ، اسکان ، رودخانه ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار