چوخه کاران چنارانی، مقام اول سنگین وزن گود امام مرشد و رتبه سوم وزن ۹۶- کیلوگرم گود زينل خان را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، رقابت های کشتی باچوخه گود زينل خان اسفراين و امام مرشد فاروج دیروز برگزار شد که با درخشش چوخه کاران چنارانی به پایان رسید.

رقابت های کشتی چوخه گود امام مرشد فاروج که با حضور۱۰۵ کشتی گیر، به دلیل شرایط نامناسب جوی در سالن ورزشی شهید قدیمی این شهر برگزار شد و در آن قهرمان جهان، احمد میرزا پور از چناران مقام اول سنگین وزن را کسب کرد.

قدمت برگزاری رقابت های کشتی چوخه گود امام مرشد در ۱۴ فروردین افزون بر۳۰۰ سال است و این گود هرساله میزبان پهلوانان و کشتی گیران نام آور و نام آشنا بوده است.

قاسم احدي نیز دیگر کشتی گیر چنارانی بود که در گود زینل خان اسفراین درخشید و بر سکوی سوم وزن ۹۶- کیلوگرم ایستاد و جایزه دو میلیون تومان این مسابقات را از آن خود کرد.

۱۴۰ کشتی گیر در قالب ۳۱ تیم در رقابت های کشتی باچوخه گود چشمه زینل خان شهرستان اسفراین حضور داشتند که احدی از تیم مجتمع فولاد در این رقابت ها شرکت کرد.

میرزاپور در کارنامه ورزشی خود قهرمانی سی و ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام جهان پهلوان تختی را داراست و در سال ۱۳۹۲ نیز عنوان پهلوانی ایران را از آن خود کرده بود و توانسته بود بازوبند پهلوانی جهان را نیز به چناران بیاورد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.