استاندار گفت : رسانه ها؛ بازوان اصلی مدیریت ارشد استان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛فريدو همتی، در دیدار رئیس و اعضای خانه مطبوعات استان گفت : رسانه ها می توانند چشم  بینا ، زبان گویا و گوش شنوای مسئولین و مردم باشند.

وی افزود: اگرمدیران در استفاده از این ظرفیت و توان غفلت کنند همه متضرر خواهند ش دپس مدیران دستگاه ها باید سعه صدر و آستانه تحمل خود را در نحوه برخورد و مواجهه با انتقادات رسانه ها بالا ببرند.

استاندار اضافه كرد:  رسانه هامی توانند به ابعاد و جنبه های مثبت و منفی موضوعات و مسائل مختلف بپردازند و هنجار ها،ارزش ها و اولویت های جامعه را به صورت کارشناسی  و تخصصی، اطلاع رسانی و درسطح جامعه مطرح کنند .

سید عبدالعظیم موسوی رئیس خانه مطبوعات هم دراین دیدار با ارائه گزارشی از رسانه های استان گفت: در حال حاضر 300 خبرنگار عضو وابسته و پیوسته خانه مطبوعات استان هستند.

وی افزود: 61 نشریه  از مجوز رسمی برخورداراست  که از این مجموعه 30 نشریه در قالب روزنامه،هفته نامه،دوهفته نامه و ماهنامه فعالیت می کند.

وی افزود: علاوه بر آن استان قزوین دارای 20 خبرگزاری و40 سایت  و پایگاه خبری است .

گفتنی است در این جلسه در مورد مسائلی مانند بیمه خبرنگاران،برگزاری دوره های آموزشی،راه اندازی مجتمع مطبوعات،حضور نماینده رسانه ها در جلسات شورای اطلاع رسانی و شورای فرهنگ عمومی ،مسکن خبرنگاران،آبونمان و اشتراک رسانه ها گفتگو شد.

انتهای پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار