در اولین شورای اداری استان مرکزی در سال جدید بر لزوم اقدام ویژه و تلاش شبانه روزی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این جلسه با بیان ویژگی های اقتصادی و صنعتی و تولیدی استان گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت ها و بکایگری همه فرصت ها استان مرکزی را به عنوان استان پیشگام در شکوفایی اقتصادی معرفی کرد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: باید با استفاده درست و بهینه از منابع ، پرهیز از اتلاف سرمایه ها، مدیریت درست و اصولی انرژی و افزایش بهره وری آب در بخش های کشاورزی و صنعت و حفظ و رعایت اصول زیست محیطی برای توسعه هر چه بیشتر صنعتی، تلاش کرد.
استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: با شناسایی 388 طرح که تاکنون سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشته و با پیشرفت بیش از چهل درصد در انتظار بهره برداری هستند ، باید اقدامات عملی برای رفع موانع و تسریع به منظور به ثمر نشستن این طرح ها در سال 1395 انجام شود .
زمانی قمی گفت: بهینه سازی تولیدات صنایع و تولید محصولات با کیفیت و دارای ارزش صادراتی ، توجه به حوزه های اشتغال زا با میزان سرمایه گذاری کم همچون شیلات ، افزایش و توجه به آموزش های فنی و حرفه ای و تربیت نیروی کار ماهر و متخصص و مدیریت درست و اصولی منابع با پرهیز از اصراف و جلسات کم اثر از مهمترین اولویت های مدیریت اجرایی استان در سال 95 است.
استاندار مرکزی همچنین از مسئولان خواست با پایان دادن به رفت و آمدها و دید و بازدیدهای سال نو برای رسیدن به اهداف سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تلاش مضاعف کنند.
خانم فرجی مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری هم در این جلسه به نقش زنان در رسیدن به جامعه ای شکوفا و رو به رشد اشاره کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه زنان ارائه داد.
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، اقتصادی ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.