نماینده ولی فقیه در استان در بیانیه ای 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا ، نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است : خداوند را شاکریم که در حساس ترین شرایط کشور ، ارتش جمهوری اسلامی به فرمان تاریخی امام راحل(ره) در سال 58 تشکیل و نقشه دشمنان و منافقان را خنثی و موجب تقوبت و استحکام همه جانبه از نظام اسلامی شد.
وی افزوده : در سایه تدابیر امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با برملا ساختن نقشه شیطانی دشمنان نظام ، شاهد اقتدار نیروهای مسلح و قطع طمع ایادی قسم خورده آنها هستیم و اکنون مصمم تر از گذشته برای حفظ و پاسداری از آن و خدمت به اسلام و میهن و مردم باید به پاخیزیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان این بیانیه تاکید کرده است : اکنون وظیفه ماست برای ارتقای توان نظامی ، رزمی و موشکی کشور و ارتقای اخلاقی ، عملی و فنی نیروهای مسلح کوشا بوده و با قدرت از امنیت و اقتدار و منافع حیاتی و مصالح ملی و آرمانهای ولایی خود دفاع کنیم و هر جا که لازم باشد با قدرت در صحنه حاضر باشیم و دست به دست یکدیگر برای شکوفایی و سربلندی ایران اسلامی مجاهدت کنیم و از خداوند کمک بگیریم.
انتهای پیام /
برچسب ها: اراک ، دری ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.