سعید سعدی می‌گوید فکر نمی‌کردیم در اکران نوروزی این گونه با ما رفتار شود.

سعید سعدی تهیه کننده سینما و فیلم «خشم و هیاهو»  در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عدم موفقیت این فیلم در گیشه نوروزی گفت: در هر صورت در هر زمان از سال بخصوص ایام نوروز فیلم‌هایی جهت اکران انتخاب می‌شوند که از تنوع و جذابیت خاصی در راستای جذب هر چه بیشتر مخاطب برخوردار باشند. فیلم ما نیز در این دسته قرار گرفت و به نمایش عمومی درآمد اما شرایط اکران به گونه‌ای پیش رفت که سینما در دست «خشم و هیاهو» و «کفشهایم کو؟» قرار نگرفت.

وی افزود: اگر هر فیلم دیگری نیز غیر از این دو اثر با شرایط اکران چرخشی و تعداد سانس و ساعت کم روبرو می‌شد به طور قطع نتایج مطلوبی به دست نمی‌آورد. امیدوارم از این هفته که قول سانس و سالن بیشتری به ما دادند این فیلم به موفقیتی که لایق آن است، برسد.

وی ادامه داد:نکته جالب توجه این جا است که سالن‌های همان تعداد سانسی که به ما دادند مملو از مخاطب شد یعنی نشان داد که اگر با اکران بد روبرو نمی‌شد به فروش خوبی دست پیدا می‌کرد. متاسفانه عدالت در اکران نوروز امسال رنگ بویی نداشت. از طرفی محدودیت‌های تبلیغاتی نیز مزید بر علت شد تا به ناکامی اکران این فیلم اضافه شود.

سعدی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: در هر صورت خودمان اکران نوروز را پذیرفتیم پس باید عواقبش را نیز قبول کنیم اما فکر نمی‌کردیم. این گونه با ما رفتار شود یقینا اگر می‌دانستیم چنین اشتباهی را نمی‌کردیم. می‌توان گفت رکب خوردیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار