مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش دشمنان تضعیف اقتصاد و فرهنگ نظام اسلامی ایران است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام حمید برازش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر لزوم عملی و اجرایی کردن شعار سال تأکید کرد و اظهار داشت: همه ساله و در آغاز سال جدید از سوی مقام معظم رهبری نام و عنوانی به عنوان شعار سال انتخاب می‌شود که این نام‌گذاری‌ها برکات و مصالح فراوانی برای کشور داشته است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر در تمام کشورهای جهان مسئله اقتصاد نقش اساسی و محوری دارد و قدرت و ضعف در اقتصاد منجر به قدرت در حاکمیت می‌شود، در نظام ما که یک نظام دینی است و ماهیت کاملا‍ً مذهبی دارد اقتصاد هم نقش تعیین کننده‌ای دارد.
 
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌های اقتصادی را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زا و برون‌گرا است که در این نوع اقتصاد می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای کشور برنامه‌ریزی کرد.
 
این مسئول تهاجم فرهنگی را از دیگر نقشه‌های شوم دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی است و دشمن در سال‌های اخیر تاکتیک خود را از تهاجم نظامی به تهاجم فرهنگی تغییر داده و از آن زمان تاکنون با بکارگیری تمام حربه‌ها، شیوه‌ها و استفاده از همه امکانات سعی در تغییر فرهنگ مردم دارد.
 
برازش تصریح کرد: دشمنان دو جبهه فرهنگی و اقتصادی را در نظام اسلامی هدف قرار دادند و باید هوشیارانه در هر دو جبهه عمل کرد و با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها اقتصاد و فرهنگ کشور را در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان مصون کرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأثیرگذاری فرهنگ بر اقتصاد افزود: با تقویت فرهنگ می‌توان اقتصاد را نجات داد و به همین دلیل برای تحقق شعار سال فرهنگ را سرلوحه کار قرار داد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.