در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تصویب بودجه 20 میلیارد تومانی شورای عالی استان‌ها برای سال 95

سخنگوی شورای عالی استان‌ها گفت: بودجه 20 میلیارد تومانی شورای عالی استان‌ها در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و تا پایان فروردین ماه ابلاغ خواهد شد.

احمد چگینی سخنگوی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بودجه 15 میلیارد و 400 میلیونی شورای عالی استان‌ها برای سال 95 اظهار داشت: خوشبختانه بودجه تصویب شده شورای عالی استان‌ها برای سال 95 ،20 میلیارد تومان است.

وی افزود: تا پایان فروردین ماه امسال این رقم 20 میلیارد تومانی بودجه ابلاغ خواهد شد. همچنین در این بودجه 3 میلیارد تومان به شورای شهرها و روستاها که متشکل از 428 نهاد است کمک خواهد شد.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها به بررسی طرح الزام شوراهای اسلامی شهرداری‌ها و بهداری‌ها به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این طرح به تصویب رسید و به زودی به شوراها برای عملیات این طرح ابلاغیه صادر می‌شود.

چگینی با اشاره به بررسی طرح اساسنامه مراکز پژوهشی تصریح کرد: این اساسنامه شکل گرفته در مجموع شوراهایی ایجاد می‌شود و شوراها باید بعد از ابلاغیه این طرح اقدام به انجام آن کنند.

وی با بیان این‌که آیین‌نامه نحوه پرداخت حق‌‌الجلسه و مزایا به شوراهای اسلامی در بیست و ششمین جلسه اجلاس شوراها بررسی شد ، تاکید کرد: طبق بررسی‌های وزارت کشور یک هشتم حقوق شهردار باید مبنای حق‌الجلسه اعضای شوراها در یک ساعت باشد.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها یادآور شد: در خصوص این امر بحث‌هایی مبنی بر این که حقوق مستمر و غیرمستمر هم شامل این امر می‌شود بررسی شد به همین منظور در این طرح آخرین حکم حقوقی شهردار مبنای حق‌الجلسه اعضای شوراها قرارخواهد گرفت.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار