مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پیام شهیدان مدافع حرم به مردم و مسئولان پیام حریت و آزادگی و دفاع از اسلام و قرآن و حرم اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار پیام شهدای مدافع حرم پیام حریت و دفاع از اسلام استگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد با تبریک و تسلیت شهادت «حیدر ابراهیم‌خانی»، شهید مدافع حرم که اخیراً در سوریه به شهادت رسید، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: مهمترین ضرورت حمایت از جبهه مقاومت ایستادگی در برابر اسرائیل است.


وی افزود: از آنجا که اسرائیل دولت جعلی و غاصب بوده و سال‌هاست که با حمایت آمریکا و دولت‌های مرتجع منطقه نسبت به مسلمان‌ها ظلم می‌کند، نابودی اسرائیل جزء اهداف امت اسلامی است بنابراین ضرورت دارد جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین و سوریه تقویت شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: باید در راستای نابودی رژیم صهیونستی تلاش شود بنابراین بر هر مسلمانی واجب است برای مقابله با اسرائیل غاصببه جبهه مقاومت کمک کند.

وی ادامه داد: بر مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی که با انقلاب اسلامی باعث ایجاد امید در دل مسلمین و محرومان جهان شده‌اند لازم است به جبهه مقاومت کمک کنند.
رضوی‌راد با اشاره به حضور مستشاری رزمندگان ایرانی در سوریه گفت: این امر باعث دلگرمی نیروهای جبهه مقاومت در مقابله با دشمنان اسلام است.
وی با اشاره به ضرورت نابودی جبهه کفر و گروهک‌های تروریستی عنوان کرد: گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و رژیم آل سعود مانند داعش و... دشمن تمام مسلمان‌ها و ملت مسلمان ایران هستند.

جوانان با الهام از عاشورا و کربلا با فرهنگ شهادت‌طلبی آشنا هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: اگر رزمندگان اسلام دشمنان را در سوریه و عراق زمین‌گیر نکنند و برای نابودی آنها تلاش نکنند به طور قطع با نفوذ در مرزهای ایران تمام کشور را ناامن می‌کنند بنابراین حمایت از جبهه مقاومت به نوعی دفاع از کشور بوده و از سوی دیگر نیز دفاع از اعتقادات دینی و اسلامی است.

وی ابراز داشت: از طرفی نیز دین اسلام و قرآن ما را به ایستادگی در برابر ظالمان سفارش کرده‌اند و اینکه در برابر جبهه کفر سازش نداشته باشیم و تا رفع فتنه در جهان مبارزه و از مظلومین و محرومین حمایت کنیم بنابراین بر ما لازم است برای حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم همواره آماده باشیم.

رضوی‌راد تصریح کرد: پیام شهیدان مدافع حرم به مردم و مسئولان پیام حریت و آزادگی و دفاع از اسلام و قرآن و حرم اهل بیت(ع) است که تا آخرین قطره خون نباید از ارزش‌های اسلام و انقلاب دست کشید.

وی با بیان اینکه در دین ما شهادت در راه خدا از جایگاه رفیعی برخوردار است، گفت:خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «شهدا زنده‌اند و نزد خدای متعال خود روزی می خورد» و شهدای ما در ادامه راه شهدای کربلا به شهادت می‌رسند و اهداف آنان همان اهداف امام حسین(ع) است که فرمود «هیهات منا الذله»

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم کسانی که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت می‌رسند از نسل جوان هستند و این یعنی جوانان ما با الهام از عاشورا و کربلا با فرهنگ شهادت‌طلبی آشنا هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.