فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: مردم و مسئولان باید در راستای اقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری از خود نشان دهند تا با تحقق آن بار دیگر شاهد شکست استکبار جهانی باشیم.

به گزارش خبرنگار تحقق اقتصاد مقاومتی شکست استکبار جهانی را به دنبال داردگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا رجبی اظهار داشت: نامگذاری سال 95 با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اقدام هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب است که هر ساله این نامگذاری‌ها رهنمون مسئولان و مردم است.


وی افزود: تجربه چندین ساله نشان می‌دهد که کشورهای استکباری نمی‌خواهند پیشرفت‌های ایران اسلامی را ببینند و با هر حربه‌ای درصدد ضربه زدن به این انقلاب هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار اضافه کرد: دشمنان یک بار با جنگ‌های منطقه‌ای و باری دیگر با تحریم‌های اقتصادی و هزاران بهانه دیگر می‌خواهند جلوی این ملت انقلابی را بگیرند.

وی ادامه داد: ملت غیرتمند و انقلابی ایران با این همه فشارها نه تنها تسلیم نشده بلکه در تمام زمینه‌ها به پیشرفت‌های قابل تقدیری رسیده است.

رجبی با آرزوی سربلندی و پیروزی ملت سرافراز و انقلابی ایران در تمام عرصه‌ها عنوان کرد: مردم و به ویژه مسئولان باید تلاش خود را هر چه بیشتر کنند و در راستای اقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری از خود نشان دهند تا با تحقق آن بار دیگر شاهد شکست استکبار جهانی باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.