ماموریت غیر ممکن شاگردان عرفان؛

جدال با ماتادورهای زخمی

تیم ملی هندبال ایران امشب دومین دیدار خود را در انتخابی بین‌قاره‌ای المپیک ریو برابر تیم اسپانیا برگزار می‌کند.

جدال با ماتادورهای زخمیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانتیم ملی هندبال در  دومین مرحله از رقابت‌های انتخابی المپیک ریو 2016 که در مالمو سوئد در حال برگزاری است با  تیم های قدرتمند اسلونی،سوئد و اسپانیا همگروه شده است، تا بار دیگر شاگردان عرفان، برای کسب تجربه مقابل تیم های مطرح هندبال جهان  خود را محک بزنند. بدون شک این دیدارها برای جوانان آینده ساز کشورمان فرصت مناسبی است تا بر تجربیات خود بیافزایند.

ملی پوشان هندبال ایران در دومین دیدار خو د به مصاف تیم پرقدرت اسپانیا می رود. این تیم در نخستین  دیدار رقابتهای بین قاره ای هندبال انتخابی المپیک ریو 2016 خود به مصاف تیم اسلوونی رفت و با امتیاز 24 بر 21 شکست خورد. این بازی یکی از شگفت انگیزترین رقابتهای این دوره محسوب  می شود،چرا که شوک بزرگی به ماتادورها وارد شد.

تیم ملی اسپانیا تا کنون2 عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی مسابقات المپیک را در کارنامه خود دارد.این تیم که یکی از باسابقه ترین تیم های هندبال جهان است،در مسابقات قهرمانی اروپا نیز تا کنون 3مرحله ، عنوان نایب قهرمانی را از ان خود کرده است.

اسپانیا در سالهای اخیر نیز  دو مقام سومی در المپیک 2000 سیدنی و 2008 پکن و دو عنوان نایب قهرمانی جهان را در کارنامه خود ثبت کرده است. هدایت این تیم به عهده مانو کادناس اسپانیایی است.

تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف سوئد میزبان رفت و در خانه حریف با امتیاز 34 بر 19 مغلوب میزبان شد.

شاگردان عرفان در این دیدار سعی کردند مقابل  یورشهای  مردان یخی بایستند وحتی نیمه نخست بازی دقایقی پایاپای پیش رفت.در نیمه دوم با حملات پیاپی سوئد و دفاع ضعیف شاگردان عرفان اسماعیلاگیچ، ایران نتوانست کاری از پیش ببرد و تیم سوئدتوانست نمایش پرقدرتی در این نیمه مقابل ایرانی ها از خود نشان دهد و با اشتباهات مکرر تیم ایران، رقابت‌های انتنخابی المپیک را مقتدرانه آغاز کرد. 

تیم ملی هندبال ایران البته امشب هم مقابل اسپانیا، در پی کسب تجربه است. بدون تردید چهره جوان تیم ملی در این دیدارها، پلکانی برای موفقیت‌های آینده است. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار