کاپیتان تیم ملی هندبال در خصوص بازی حریفان هم گروه مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک گفت : بازی اسپانیا مقابل اسلوونی یکی از شگفت انگیزترین بازی های هندبال بود و اسپانیا شوک بزرگی به اسلونی داد.

بابا صفری: اسپانیا شوک بزرگی به اسلوونی داد محسن بابا صفری در گفتگو با خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد : تیم های هندبال اسپانیا و اسلونی مانند سوئد ، تیم های صاحب سبک و مطرح دنیا هستند، این تیم ها در هندبال جهان شناخته شده و صاحب عنوان های زیادی هستند.
 
سنگربان تیم در ادامه افزود: در بازی دیشب دو تیم اسلونی و اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند ، به نظرمن اسپانیا شوک بزرگی به اسلونی وارد کرد و آن را می توان به عنوان یکی از شگفت انگیزترین بازی های هندبال  دانست به عقیده من ما هم می توانیم با تلاش و کار گروهی خوب و کم کردن خطاها ، در بازی تن به تن چنین شوکی به این دو تیم وارد کنیم. این تیم ها، تیم های شناخته شده و بزرگی هستند و می توان آنها را به راحتی آنالیز کرد.
 
کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص بازی دیشب ایران مقابل تیم میزبان خاطرنشان کرد: بازی مقابل تیم سوئد که میزبان این دوره از مسابقات است بازی سنگین و طاقت فرسایی بود و سوئدی ها بازی یکدست و خوبی از خود نشان دادند، ما با 10 تغییر در بازیکنان اصلی در این رقابتها شرکت کردیم چرا که متاسفانه برخی از بازیکنان به علت مصدومیت و مشکلات نتوانستند تیم را همراهی کنند.

وی ادامه داد : تیم ملی هندبال ایران با تیمی کامل در مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک در قطر به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

بابا صفری گفت: شاید اگر آن 10 بازیکن در ترکیب اصلی تیم بودند، بازی با نتیجه بهتری پیش می رفت. البته ما نیز تلاش خود را به نمایش گذاشتیم و امیدوارم در ادامه مسابقات بازی قابل قبولی مقابل این حریفان از خود نشان دهیم.
 
سنگربان تیم ملی کشورمان در خصوص عملکرد خود مقابل سوئد گفت : نیمه اول بازی بهتری نسبت به نیمه دوم داشتم شاید اگر از ابتدای نیمه دوم در زمین بودم از دروازه به نحو بهتری محافظت می کردم.
 
تیم ملی هندبال کشورمان امشب در دومین دیدار خود در سالن آرنای سوئد به مصاف تیم اسپانیا خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار