همدان؛

قاتل متواری پس از 8 سال دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری پس از هشت سال خبر داد.

قاتل متواری پس از 8 سال دستگیر شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان رضا زارعی گفت: در سال 1387 در شهرستان تویسرکان فردی 31 ساله در یک نزاع و درگیری با ضربات متعدد چاقو مقتول را که فردی 42 ساله بود به قتل رسانده و از محل متواری شده بود.
 
وی افزود: اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم مثمر ثمر واقع نشد، لذا عملیات ویژه این پلیس با اعزام اکیپی مجرب از کارآگاهان به پلیس آگاهی شهرستان و بررسی مقدماتی موضوع با استفاده از تحقیقات نامحسوس و منابع خبری، ماموران دریافتند که تعدادی از اقوام متهم در شهرستان اسلامشهر از توابع استان تهران سکونت دارند و احتمال می‌رود که متهم با آنها در ارتباط باشد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان همدان در ادامه افزود: در نهایت مشخص شد متهم متواری با هویت جعلی با اقوام در ارتباط بوده و با همان هویت جعلی در یکی از شرکت‌های اسلامشهر مشغول به کار است.
 
وی بیان داشت: متهم با رعایت اصل غافلگیری دستگیر و به پلیس آگاهی همدان دلالت داده شد که در بازجویی‎های به عمل آمده اعتراف کرد به دلیل اختلاف ملکی، مقتول را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و از محل متواری شده است.
 
زارعی افزود: با توجه به اینکه پرونده متهم با صدور کیفر خواست به دادگاه کیفری استان ارجاع شده بود پرونده به همراه متهم به دادگاه ارسال شد.
 
وی اظهار کرد: با توجه به رأی غیابی صادر شده، متهم به اتهام قتل عمدی از طریق شعبه دوم اجرای احکام کیفری دادسرای همدان روانه زندان شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار