شهردار کرمان گفت: غیر از پروژه‌های عمرانی سطح شهر، بخشی از فعالیت های شهرداری در سال جاری مربوط به بهبود عبور و مرور است که 70 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهندس علی بابایی با اشاره به تکمیل پروژه نیمه‌تمام پل سیدی افزود: علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، ایجاد فضاهای شاد و محیط‌های تفریحی از جمله برنامه های شهرداری کرمان در سال جاری است که در چهار منطقه انجام می‌شود.

وی با بیان این که فعالیت‌های فرهنگی شهرداری در سال جاری پررنگ‌تر می‌شود خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها توجه به محله‌ها و مشارکت مردم در راستای توسعه و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری است.

شهردار کرمان این امر را یکی از برنامه‌های جدی پیش‌بینی شده در بودجه سال جاری عنوان و تصریح کرد: با راه اندازی 20 خانه‌ی فرهنگ در سطح شهر تلاش می‌کنیم با ارتباط با مردم، درآمدهای پایدار شهرداری را افزایش دهیم.

مهندس بابایی با بیان این که کار معاونت اداری مالی فقط تامین مالی نیست افزود: برای تحقق بودجه‌ی امسال، تمام معاونت‌های شهرداری را درگیر جذب درآمد کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: برای این منظور، پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری با حضور مشاور، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان جلسه‌ای خواهیم داشت.

شهردار کرمان با اشاره به تامین بخشی از بودجه از طریق عوارض نوسازی خاطرنشان کرد: علاوه بر عوارض پسماند و سایر عوارض مصوب شورا، از طریق اصلاح ضوابط طرح تفضیلی هم می‌توانیم بخشی از منابع را تامین کنیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بهبود ، عبور ومرور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار