پاور لاین از نادیده گرفتن مواضع ضد صهیونیستی سندرز در بحبوحه رقابت‌های شدید انتخاباتی میان احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه انتقاد کرد.

حمله پاور لاین به مواضع ضدصهیونیستی برنی سندرزبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان وبلاگ سیاسی «پاور لاین» با انتشار گزارشی نوشت: رقابت‌های شدید انتخاباتی میان حزب جمهوری‌خواه و «هیلاری کلینتون،» نامزد حزب دموکرات، باعث شده است کسی به مواضع ضداسرائیلی «برنی سندرز،» دیگر نامزد دموکرات‌ها، توجهی نکند. در این گزارش از سندرز به عنوان فردی عوام‌فریب نام برده شده است که به عقیده نگارنده این متن، پیوسته «مزخرفات» خطرناکی را درخصوص رژیم صهیونیستی بیان می‌کند. 

این گزارش با طرح ادعاهایی می‌افزاید بررسی دقیق مصاحبه «نیویورک دیلی نیوز» با سندرز نشان می‌دهد این نامزد دموکرات نه تنها درباره تنش‌های میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان اطلاعات بسیار اندکی دارد، بلکه به این رژیم «افترا» زده است. 

سندرز در گفتگو با نیویورک دیلی نیوز و در پاسخ به پرسشی درباره نظر وی درخصوص کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان فلسطینی در بمباران‌های صهیونیست‌ها در سال 2014، اظهار داشت: تصمیم‌گیری در این‌باره بسیار سخت است؛ اما فکر می‌کنم نظر بسیاری از ناظران بین‌المللی این است که افراد بیگناه زیادی در این بمباران‌های بی‌هدف کشته شدند.   



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
اگه سندرس میبرد عالی میشد
ولی حیف که نمیبره
آخرین اخبار